سخني از آيت الله بهجت

هرجه مي خواهد دل تنگت بگو

سخني از آيت الله بهجت

۱۰ بازديد

از كتاب "در محضر ايت الله بهجت"

اگر درست به قرآن عمل مي كرديم.....

اگر درست به قرآن عمل مي كرديم ، با عمل خود ديگران را جذب مي كرديم. زيرا مردم غالبا – به جز عده معدود – خواهان و طالب نور هستند و آنان كه به اسلام و قرآن نگرويده اند ، قاصرند و نور به آنها عرضه نشده است. اين گونه افراد به اعمال ما و رفتار ما نگاه مي كنند، كه در ظاهر خوب ، و در باطن بد است و زير و روي آن با هم تفاوت دارد.

اگر راست مي گوييم كه قرآن سلاح است، پس چه احتياج به سلاح ديگر؟ اگر به قرآن عمل مي شد، آيا اين همه بين مسلمانان جنگ و خونريزي واقع مي شد؟ با قيمت نفت سلاح تهيه مي كنيم و به جان هم مي افتيم و برادر كشي مي كنيم!

عمل به قرآن، يعني اين كه از ظالم كناره گيري كنيم و ظالم را لعن كنيم و از او تبري بجوييم ولي عموم ما مسلمانان، يا خود ظالم هستيم، يا با ظالم هم پيمانيم!

بني اميه و بني عباس حدود پانصد سال حكومت كردند، با آن همه جنايات و ظلم كه آن ها نسبت به علي و ذريه رسول الله – صلي الله عليه و اله و سلم – روا داشتند باز هم ما مسلمانان [ محتمل منظورشان اهل سنت است] آنان را قبول مي كنيم و دوستشان داريم و با اين حال مدعي هستيم كه عمل به قرآن مي كنيم و از « حسبنا كتاب الله » دم مي زنيم ، لذا در زمان ظهور دولت حق و حضرت حجت – عجل الله تعالي فرجه الشريف – اول به حساب همين مدعيان عمل به قرآن مي رسند زيرا اين ها از كفار معاندترند و نصاري چون مي بينند حضرت مسيح – عليه السلام – به آن حضرت اقتدا مي كند ، از آن حضرت متابعت مي كنند و زودتر از ديگران با اسلام و حضرت مهدي – عجل الله تعالي فرجه الشريف – مي گروند.

                                                                     التمــــــاس  دعــــــا



تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد