پيشگيري از سرطان با مصرف اين سبزي

هرجه مي خواهد دل تنگت بگو

پيشگيري از سرطان با مصرف اين سبزي

۴ بازديد
پيشگيري از سرطان با مصرف اين سبزي

كرفس يكي از سبزي هاي مفيد است كه از سرطان جلوگيري مي كند ولي در بين خانواده هاي ايراني كمتر مصرف مي شود. آنتي‌اكسيدان‌هاي موجود در كرفس نيز خطر آسيب‌ سلول‌ها را برطرف كرده و از اين طريق از بروز سلول‌هاي سرطاني پيشگيري مي‌كند.  كرفس حاوي گروه‌هاي متعددي از مواد ضد سرطان است كه از پيشرفت سلول‌هاي سرطاني در بدن و به وجود آمدن توده‌هاي بدخيم و غده‌هاي سرطاني پيشگيري مي‌كند.

 

عماد معصومي متخصص تغذيه و رژيم درماني در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران گفت: كرفس سبزي مفيد و پرخاصيت است كه مصرف آن خطر بيماري‌هاي زيادي را كاهش مي‌دهد. وي افزود: املاح و ويتامين‌هاي موجود در كرفس، از نظر كميت و كيفيت به صورتي تنظيم شده كه نظير آن را نمي‌توان در غذاهاي ديگر مشاهده كرد.

 

معصومي تأكيد كرد: كرفس حاوي گروه‌هاي متعددي از مواد ضد سرطان است كه از پيشرفت سلول‌هاي سرطاني در بدن و به وجود آمدن توده‌هاي بدخيم و غده‌هاي سرطاني پيشگيري مي‌كند. وي با اشاره به اينكه آب كرفس از بروز سلول‌هاي سرطاني تا حد بسيار زيادي پيشگيري مي‌كند، يادآور شد: اسيد فونوليك موجود در كرفس و آب آن، تأثير و عمل نوعي هورمون را كه در رشد و نمو تومورهاي سرطاني و ابتلا به سرطان نقش دارد، خنثي مي‌كند.



تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد